Kineska kompanija raspisala tender za zemljane radove

Kineska kompanija China road and bridge corporation Serbia koja gradi Fruškogorski koridor, raspisala je tender za podizvođače radova na 2 deonici ove saobraćajnice.

Predmet tendera su radovi na dve poddeonice i na izgradnji mostova i šipova.

Radovi na poddeonici 2.1 (Km25+025 do Km28+800), obuhvatiće zemljane radove, 4 rampe na petljama i dve devijacije puteva.

Reč je o pripremnim i zemljanim radovima koji podrazumevaju rušenje postojećeg asfaltnog kolovoza, skidanje površinskog sloja zemlje, izradu nasipa i pokrivnog sloja itd.

Za rušenje, skidanje površinskog sloja zemlje, nasipanje, asfaltiranje manjih površina i betoniranje pozovite Family Investment MV na 065 98 98 979.

Kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji, očekuje se da zemljani radovi na ovoj poddeonici počnu u junu ove godine, a rok za završetak je 12 meseci.

Zemljani radovi radiće se i na poddeonici 2.4 – glavni put km28+800-km34+700 i uslužni put.

Početak radova i rok za završetak je isti kao kod prethodne poddeonice. Predmet tendera je i izgradnja 8 mostova na deonici (br. 1-3, 8-10 i 11-12), bez šipova, a na mostu br. 11 i bez prefabrikovanja nosača.
U tenderu se navodi da se očekuje da gradnja mostova br.1-3 počne u oktobru, a rok za završetak je 10 meseci.
Početak izgradnje mostova br. 8-10 se očekuje u junu s rokom od 5 meseci, dok će mostovi 11-12 početi da se grade u julu, a završetak je planiran u roku od 22 meseca.

Najzad, poslednji deo tendera odnosi na bušenje šipova i radove na potpornim zidovima na mostovima broj 8, 9 i 10.

Početak radova na šipovima na mostovima i potpornom zidu očekuje se u junu, a rok za završetak je 3 meseca.

Tender je otvoren za preduzeća i zajednička preduzeća registrovana u Republici Srbiji, a ponude se dostavljaju do 27. aprila.

Detaljnije OVDE.

Izgradnja Fruškogorskog koridora, motoputa dužine 47,7 kilometara na pravcu Novi Sad-Ruma, počela je u maju 2021. godine.

Put vredan 606 mil EUR podeljen je na 4 deonice, a druga deonica ide od Paragova do početka obilaznice Rume.

Projekat uključuje i gradnju tunela Iriški venac na Fruškoj gori dužine oko 3,7 kilometara, najdužeg tunela u Srbiji. Gradnja ovog tunela je u toku, kao i radovi na gradnji mosta preko Dunava kod Petrovaradina. Predviđeno je da na trasi Fruškogorskog koridora bude izgrađeno 46 mostova.

Fruškogorski koridor povezaće Koridor 10 i Koridor 4 i stvoriti najkraću vezu između Bosne i Rumunije.

Prema najavama, Fruškogorski koridor trebalo bi da bude završen do aprila 2025. godine.